Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 13:27:15 +0200

Tere!

Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/00794 aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Uusküla, 13111 
Kauksi-Vasknarva tee // Linnu tee 2 // 3 // 4 (null) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Saadame kookõlastamiseks ja vajadusel tingimuste 
seadmiseks maakaabelliini paigaldamiseks 13111 Kauksi Vasknarva tee 
teemaale.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27248821>  (menetlus nr: 
471852), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (MARIN GRÜNING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister